<<Powrót
Ogłoszenie o zamówieniu
Numer sprawy: 13/2006

Konopiska, 09.08.2006 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU




Przedmiot zamówienia:
"Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w miejscowości Aleksandria, Hutki, Rększowice wraz z modernizacją kotłowni"

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Konopiska
ul. Lipowa 5
42-274 Konopiska
www.konopiska.pl
e-mail: przetargi@konopiska.pl

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopiska.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również w:
Wielobranżowym Zakładzie Inwestycji Rolniczych Sp. z o.o., 42-200 Częstochowa ul. Wręczycka pok. 207 w godz. 8.00 - 15.00 tel./fax. (034) 362 92 72 , 366 66 65
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia 20 zł + ewentualne koszty przesyłki

Dokumentacja projektowa - 100 zł + ewentualne koszty przesyłki
Istnieje również możliwość wypożyczenie lub zapoznania się z dokumentacją projektową na miejscu u Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (Wielobranżowy Zakład Inwestycji Rolniczych Sp. z o.o., ul. Wręczycka 11a, 42-200 Częstochowa).
Warunki i sposób płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew na konto Wielobranżowego Zakładu Inwestycji Rolniczych Sp. z o.o.: ING BŚ 06 1050 1142 1000 0022 3065 9241

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w miejscowości Aleksandria, Hutki, Rększowice wraz z modernizacją kotłowni.

Przedmiot zamówienia według kodów CPV:
45321000-3, 45442100-8, 45331100-7, 45331110-0, 45324000-4, 45310000-3, 45261210-9

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częąciowych.

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 31.08.2007 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doąwiadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 1 inwestycję na obiekcie użyteczności publicznej w skład której wchodziło:
1. Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu budynku
2. Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
3. Modernizacja kotłowni węglowej
Suma wartości tych robót nie może być mniejsza niż 200.000 zł.
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy - posiadajacym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierownikami robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych, wodociągowych, wentylacyjnych i elektrycznych.
Zarówno kierownik budowy jak i kierownicy robót powinni:
1. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
2. przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.
1. posiadają własne środki finansowe lub zdolności kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł
2. posiadają polisę ubezpieczeniową OC lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. o wartości minimum 100.000 zł
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu według formuły: "spełnia-nie spełnia" zgodnie z drukiem ZP-14.

8) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2
2. Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 200.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł
8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załšczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 3
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4
10. Dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej
11. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierowników robót uprawnień w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, kanalizacyjnych, wodociągowych, wentylacyjnych i elektrycznych.
12. Dokument potwierdzajcy przynależność kierownika budowy i kierowników robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
13. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1
14. Kosztorys szczegółowy (wg załączonych przedmiarów robót): w tym również tabelę elementów scalonych, wykaz materiałów, wykaz sprzętu
15. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót
16. Dowód wniesienia wadium

9) Informacja na temat wadium:
Wymagane wadium w wysokości 16.000 zł


10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
---------------------------------------------------------------------------
|Nazwa kryterium |Waga|
---------------------------------------------------------------------------
|Cena ofertowa |100|
---------------------------------------------------------------------------


11) Miejsce i termin składania ofert:
W siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Konopiska
ul. Lipowa
42-274 Konopiska
Pokój nr - sekretariat
do dnia 11.09.2006 r. do godz. 10.00

12) Miejsce i termin otwarcia ofert:
W siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Konopiska
ul. Lipowa
42-274 Konopiska
dnia 11.09.2006 r. do godz.10.15 sala konferencyjna

13) Termin związania ofertą
okres 30

14) Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 09.08.2006 r.

____________________________________
Urząd Gminy Konopiska